wtorek, 25 marca 2014

Liebster Blog Award

Ponieważ mam mało czasu, dużo obowiązków i jeszcze więcej planów w tym poście jedynie o Liebster Blog Award. Ponieważ zostałam nominowana przez Zatracając Się (za co bardzo dziękuję) czynię powinność ;)


Teoretycznie wiem o co chodzi - nominuje się początkujące blogi lub blogi, które mają mniej niż 200 obserwatorów, ale.. nigdzie nie mogłam znaleźć oficjalnych informacji na ten temat! I nawet Wikipedia nic Liebster Blog Award nie wie..
Podczas przeszukiwania internetu w poszukiwaniu informacji trafiłam na bloga Sophey Says. Wpis z 9 maja 2012 świadczy o tym, że ta bloggerka również próbowała się zorientować o co tak na prawdę kaman ;) Doszukała sie jedynie najwcześniejszego Liebster Blog Award jaki pojawił się w necie (z 2010roku). I że z czasem reguły uległy zmianie. Gdy otrzymało się nominację i zaakceptowało należało nominować kolejne 3-5blogów, które mają mniej niż 3000 czytelników. Teraz nominuje się 11 blogów z liczbą czytelników nie przekraczającą dwieście sztuk.. skąd ta zmiana? Pewnie się nigdy nie dowiem ;)
Otrzymałam 11 pytań na które muszę odpowiedzieć i 11 pytań muszę zadać kolejnym 11 blogom... ehhh trochę to jak plucie 3 razy przez lewe ramię gdy czarny kot przebiegnie drogę, ale niech będzie. Żeby nie było, że zabawę psuję ;)
Kolejnej nominacji (jeśli taka będzie) raczej nie przyjmę. Ta cała zabawa zbyt mi przypomina łańcuszek szczęścia i brakuje mi jedynie dopisku na końcu 'coś złego się stanie jeśli nie prześlesz tego kolejnym osobom' :D
Do rzeczy. Oto pytania od Zatracając się :
1. Ulubiona zabawa z dzieckiem?
Poranne mizianie się tuż po pobudce. Gdy Nitek ociera się o mnie buzią i próbuje zjeść, a ja udaję, że chcę zjeść jego stópki.
2. Jakie zwierzę najbardziej przypomina Ciebie?
Kameleon ;) chociaż czy to w ogóle zwierze jest? :D
3. Książka do której ciągle wracasz?
Książki - Saga o Ludziach Lodu. Kocham i zawsze będę :)
4. Moje motto życiowe brzmi?
Nie mam motta. 
5. Co Ci daje pisanie bloga?
Jeszcze nic. Kiedyś da mi piękne wspomnienia :)
6. Bogaty i nieszczęśliwy czy biedny i szczęśliwy?
Bogaty i szczęśliwy :P 
7. Jakie imię dla chłopca, a jakie dla dziewczynki?
Dziewczynka Hanna Linn dla chłopca nie mam ulubionego.
8. Gdzie chciałabyś spędzić najbliższe wakacje?
Kraków. Zawsze Kraków.
9. Bez jakiego kosmetyku nie mogłabyś się obejść?
Szamponu do włosów. 
10. Co drażni Cię u innych?
Ignorancja.
11. Miejsce do którego lubisz wracać? 
Gdziekolwiek są przyjaciele


Moje nominacje będą skromne ponieważ nie jestem w stanie uzbierać 11 blogów. Nie chcę też podawać przypadkowych. Tylko te, które na prawdę czytam i odwiedzam:
JaNieElegancka
Nasze 9 miesięcy
At Amelia's Home
Let's Talk About Baby

I moje pytania:
1. Jeśli zakupy to gdzie?
2. Co zabrałabyś z płonącego domu?
3. Nadludzka moc, którą chciałabyś posiadać
4. Trzy życzenia..
5. Liczyć wiek dziecka w miesiącach czy tygodniach?
6. Bieganie, rower czy pływanie?
7. Co gorsze śmierdzące stopy czy śmierdzące pachy?
8. Jakie masz sposoby na rozśmieszenie swojego dziecka?
9.Ulubiona pora roku
10. Co robisz w wolnym czasie?
11.Twój sposób na odstresowanie się :)

Ufff zrobione ;) A teraz z powrotem do obowiązków domowych ;)

2 komentarze:

  1. a dlaczego Kraków akurat? pytam, bo pochodzę właśnie z okolic Krakowa :)
    a tak poza tym to też jestem lipcówką 2013 :) z forum Cię właśnie "znam"... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kraków ma szczególny klimat. Kiedyś chodziłam do liceum w Zakopanem i świętem była każda wycieczka do Krk :) J. też się zakochał w tym mieście i chyba nie czuje się tam tak bardzo wyobcowany, bo przecież Kraków jest nastawiony na zagranicznych turystów :)

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń